torsdag 17 april 2008

Nä, inget surrrrrrrr, ännu!

Eftersom Lena Ö frågar om jag hört något surr ännu, nej inte ännu, ingen sömnig fluga som provflyger sina trötta flugvingar...
Men ett annat surr!! Jag har dammsugit bilen! Det blev både surr och BURR, där burr få stå för alla ingredienser av icke nämnbara substanser som samlats i bilen under vintern!
Stenar, pinnar, barr och katthår är vanliga och tolererade ingredienser i en bil som varit katt-taxi åtskilliga gånger under vintern!
X X X X och X står för de onämnbara!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hi hi...vi har väl bidragit en del med burr av olika slag! Mackrester, kaksmulor...

duktig du är som städar bilen!

kramisen!
//Helen

Anonym sa...

Jag fick dina kommentarer, det är bara nå knas med min textfärg :)
Jag tycker att ni ska skaffa er en vit volvo igen, jag kommer ALDRIG lära mig att den där gråa saken är eran! Så länge jag minns så har ni surrat omkrig i den vita volvon, och så kommer det förbli i mina tankar :) saknar dig millobert!! hälsa påkobert ;D Stilig sida förresten!/Erikobert