måndag 28 april 2008

ZZzzzzzZZZZZZZzzzzzzzzZZZZzzzzzZZZZZZ

Matte somnade så jag fick ta över!
HOn ligger över tangentbordet så jag far inte skrivvva ordentlggit.PEtar unnnan henns hår och få r..attttjoooo..där nös jag, nu får jag plats att skriva. PelleOrdningsmanPlutt får möjlightet att göra ett inlägg! Det är för många andra katter i mattes tillvaro! Hon ska ägna sig mer åt MIG!
Jag är mattes gulleplurre ju, men det luktar ANNAN katt om henne idag, som vanligt! Det luktar som en röd långhårig hankatt...säkert har hon varit och hälsat på någon av sina "skyddslingar"! Och puttinuttat! Jag hör hennes röst... "Åh guuuuuuuud thå thööööt han äääär!ÅÅÅ, vilken vacker pälth!Pusssssgurka!" Osv osv osv! Jag kan hennes språk nämligen!Har hört sådant förr..många gånger! Matte matte...
Nu snarkar matte så högt så jag får ont i högerörat! Dags att krypa ner i mattes säng, ha ha, hon kan gärna sitta med Fjutten i knäet hela natten, jag intar nu sovposition i mattes mjuka säng!
Puss till er alla!
PellePlutt personnummer 050411-KATT

Inga kommentarer: