onsdag 7 maj 2008

Resa

Jag ska ut på en resa!
Inom Sverige, men ändå till sommaren... Så det blir som ni förstår ganska långt söderut!
Som tur är har jag hus-och kattväktare, och det innebär att jag kan koppla av. Det finns dom som säger att jag behöver det, jag fattar inte vad dom menar med det :)
En ledtråd om var resmålet ligger?
Ja det är så ödsligt att inga mobiltelefoner har täckning där! Så den som söker mig får tala med min sekreterare. Han heter Pelle och kommer även att sköta alla mailkontakter. Pelle har jobbat för mig i flera år, och ni som mött mig på MSN har många gånger fått meddelanden från honom. En av hans uppgifter är att ta hand om alla mina papper. Det gör han, jag lovar!Han gillar inte när det ligger papper framme och skräpar, då kör han dem i pappersstrimlaren!
Bl.a gick Jespers höstterminsbetyg från 9:an genom pappersstrimlaren!

Tack för idag, nya tag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hälsa sommaren från mig! Och ha det såååå lugnt och skönt som du bara kan, det förtjänar du!

Största kramen från björxarna!

Anonym sa...

Ta en paus, tänk på dig själv en stund, för det behöver Du.
//Lena =Ö=