fredag 29 februari 2008

Basröst

Nej, jag har ingen karl hos mig...!!! Jag fick den frågan nyss nämligen, när jag svarade i telefonen! Förkylningen kilade ner till stämbanden, det är förklaringen.
Mamma Mia vad jag låter! Jag skulle kunna skrämma iväg en krokodil bara genom att säga Hej Krokodil! Jag har dock inga planer på att möta någon krokodil men man vet aldrig vad som dyker upp, när man minst anar det! Jag är numera beredd på allt, eftersom det ramlar ner överraskning efter överraskning, av det icke angenäma slaget! Hoppas att nästa överraskning är något roligt, jag har ju anslutit mig till DPRS. Mer om detta senare!
Nu en kopp kaffe, det är jag värd!

1 kommentar:

Movies, books and more sa...

Äntligen fick jag det att funka! Idag får du heta Calle istf Cammo!! He he, liite sent för målbrott, va?? :)

Krya på sig, bästaste!!