torsdag 20 mars 2008

Ses vi ikväll?


Hörni, ses vi ikväll på Blåkulla? Om ni saknar katt, har jag några att hyra ut till en billig peng. Intäkterna går oavkortat till hemlösa katter i norr! :) Katten ovan kan tyvärr inte hyras ut då den redan har en matte som ska iväg ikväll(för er som är i branschen, var med i tävlingen "Gissa kisse" )

Kvastar får ni hålla med själva, jag har bara en som är igång just nu. Jag har haft problem avgasreningen på kvasten, men det har nu ordnats. Man vill ju inte bidra till miljöförstöringen.Kaffepannor modell gammeldags går att få tag på på Återvinningen.

Sen är det bara att tuta och köra!

Då ses vi!

2 kommentarer:

Anonym sa...

JAG KOMMER, garanterat! Jag tar kvasten, pannan och Piraten!
//Kram Inga-Lill

Rebecca sa...

åh jag tror jag vet vem kisse är ;-)