tisdag 23 september 2008

Mitt löfte!

Som ni kanske vet bor vi just nu i ett stort förråd! :)
Vi har saker överallt, allt ligger i en enda stor blandad röra! Det är dags att göra något åt den saken. Stor-röj kan man kalla det!

Som åtgärd 1 har jag avgett ett löfte, till mig själv!

Du skall inte ta in någonting nytt i detta hus, förrän du har tagit ut något gammalt!

Så får det bli! Så nu ska här slängas skrot!
Detta är Pelles "kommentar" till mattes knasiga idéer:

-Tror du på det där själv?
Ha ha ha haaaaa!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj oj oj...ligger här dubbelvikt och fnissar! Pällzon har så rätt, så rätt!

Kram från mig och vad hette det där brödet vi åt?

Helen

Anonym sa...

Smarta missar;)

Anonym sa...

Jag kommer till Boden på Torsdag, känner du för lite städhjälp på fredag eller lördag ställer jag gärna upp

Anonym sa...

Är det detta som kallas ”dinosaurieteorin”?? När ett nytt objekt uppenbarar sig på arenan måste ett annat och äldre försvinna! :):)
Lena -Ö-