söndag 5 oktober 2008

Krax krax krax

Då var det alltså dags igen, att kraxa! Det var ju bara några veckor sedan senaste förkylningen, men eftersom jag är väldigt populär bland förkylningsvirusarna, kommer de gärna och besöker mig! Kul att ha några som gillar mig!

Men sedan får det banne mig räcka, nu har jag gjort mitt i branschen för lång tid framöver! Den gamla damen som rökt i 43 år dök dessutom upp här en morgon, men jag stängde dörren mitt framför näsan på henne. Ha ha, dunsta! Här kommer du inte in igen!

Nu ska här ätas vitaminer och jag inleder nu en hälsoperiod som med små medel ska få mig att må bättre i kropp och själ! Jag tror jag sätter upp ett mål för varje dag...och morgondagen...ska innehålla....hm...en halv timmes vistelse i guds fria natur! Det är ju inte något överambitiöst projekt, men med tanke på att jag legat nerbäddad i soff-fan flera dagar och skakat i feberfrossa så är det ett stort steg för mänskligheten!
Ja då blir det rapport imorgon kväll då, skriftlig redovisning här på bloggen med resultatanalys och utvärdering!

1 kommentar:

Anonym sa...

krya på dig massor <3

/mims.