söndag 12 oktober 2008

Två stora påsar!

Jag är nöjd med resultatet!
Nej jag har inte deltagit i någon tävling, inte gjort någon IQ-test eller målat någon tavla. Jag har bara lyckats slänga två stora påsar med gamla papper! Gamla anteckningar, små lappar, stora lappar, lappar med gamla moblinummer, lappar med kryptiska texter som jag troligtvis inte förstod ens dagen efter anteckningen! Typ "Sv.vit överg. vandrat hungr. och mager, Polisanm. ÖG, 1.överskr. sedan kastr." Eller: "19.40 Arl. ungd. bilj, obs obs bilj. 2345YO "och så mitt i allt sju mobilnummer som jag inte alls vet vart dom leder, blandat med diverse reultat från golftävling, typ Joppi 37 38, Per 36 40, imorg. 9.20 Singel, obs pengar in på kort.
Intressant va!? Nu ligger detta snyggt ihopskrynklat i två påsar som åker direkt ner i BRÄNNBART!
Stordåd Camilla!

Inga kommentarer: